Monday 27 May 2013

sahabat..untuk selamanya...

as salam lim..aku dah buat pilihan........
tahniah sahabat..dalam hatiku.. akhirnya kau telah membuat keputusan yang sangat penting dalam hidupmu..
sahabat dari zaman persekolahan,.yang aku kenal bukan seorang yang bermain api ketika sekolah..
seorang ketua surau yang baik..solehah.. seriously, dahlah cantik. baik, kuat agama, and then.. penyabar, penyayang...and so on...

keputusan yang dibuatnya menggembirakan hatiku..
sebagai sahabat sehidup semati.. dia gembira aku juga akan gembira..dia sedih aku pun sedih..
kami bertiga ibarat sekawan burung merpati.. pergi bersama.. terbang bersama... aku sayang ukhwah ini..aku sayang persahabatan ini... ibarat isi dengan kuku.. perangai yang kadang-kala kuat merajuk..hehe..

teringat ketika birthday salah seorang daripda kami..hanya disebabkan perkara kecil kami membawa haluan masing2.. kelakar..last2.. tiga2 menangis..aku, dila dan sira...uiu...

bila aku sedih dorang pujuk.. bila dorang ada msalah kami tangani bersama..
aku sangat merindui mereka..sangat2..cuma keputusan ku kali ini untuk tidak balik bercuti disebabkan keperluan kehidupanku.. aku perlu melakukan perubahan.. hanya aku yang faham apa yang berlaku sebenarnya... maafkan aku sahabat.. insyaAllah dekat2 raya nanti aku balik...

4 my cute friend..sira.. jangan nakal2.. kami berdua dah.. anda bila lagi..heheh....



konvoi raya 2012 (eiya, sira, hasa, dila)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...